onsdag 26. mai 2010

vårplaner II

Jeg teller ned dager til nye fliser blir lagt på verandaen min. Gjett om jeg gleder meg til å gjøre begge balkongene mine sommerkoselige. Den største verandaen er innglassert og her vil jeg henge opp lyse 'lounge aktige gardiner 'a la disse avbildet under; 

source unknown

Jeg tror det vil kunne skjerme for litt innsyn og de dagene jeg vil slikke sol er det bare å trekke gardinene fra og åpne alle vinduene. På bildet under ligger pus og lurer på hvilke fliser vi skal velge. Valget falt på den mørkeste av de to. Bildet er tatt med iphonen så det er umulig å se hvor flott den er.  Når solen skinner på den glitrer det i gullbrune toner og jeg tror den blir penest siden vi har mørkegrønne yttervegger. 


picture by a norwegian housecat

Og disse solsengene skal bli MINE! Gleder meg til å slenge meg ned i en av disse og nyte en  paraplydrink i sommersolen. 

picture by finedesign

aaah sommer! kom kom kom kom:)

2 kommentarer:

Alexander Mathisen sa...

Du kommer nok til å få det kjempefint der ute :)
Skikkelig syden stemning ser det ut som om du vil få.. Trenger ikke bruke penger på syden når man har et slikt uteområde ! :)

Ha en god søndag videre

- Alexander

a norwegian housecat sa...

Hei Alexander! gjett om jeg gleder meg til mange svale dager/ kvelder på verandaen i sommer, min lille byoase hehe:) skal prøve å legge ut litt bilder etterhvert:)

God Sommer til deg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...