søndag 27. juni 2010

"nye" uterom

Her er litt bilder fra fliseleggingen på verandaene mine (eller skal jeg kalle de balkongene? herregud , jeg holder enda på og veksle mellom å kalle det balkong og veranda;)) Under ser dere den største verandaen av de to, og 
jeg har akkurat ryddet inn møbler  og teppe vi hadde liggende. Jeg 
støvsugde før fliselegger kommer. Er det nødvendig? Vet ikke, gjorde det 
allikevel:)

Via kjøkkenet har vi utgang til balkong nummer 2; 

Utsikten fra balkong nr. 2 er hakket bedre enn den ut til veien;)
(trærne dere ser er vakre kirsebærtrær, jeg har morningsol og kveldssol på denne mini balkongen)  

Her ser dere teppet vi hadde liggende på verandaen og lille balkongen. 
Pus er nå på sommerferie ute på landstedet vårt sammen med mamma og morfar. Han virkelig storkoser seg med litt gårdsliv om sommeren:)

Et lite "før bilde" på lille balkongen, her gjøres det klar for å legge fliser; 
all pictures by a norwegian housecat 

  Og resultatet..det ble veldig bra! Bilder kommer. 

Linker til andre innlegg om mine balkongplaner; 


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...