søndag 3. oktober 2010

kjærlighet på menyen!

etter og ha hatt evo treningsstudio for meg selv i kveld (luksus) fylte jeg leiligheten min med levende lys
 og sammen med pus så jeg filmen 'kjærlighet på menyen' på kanal fem med rødvin og hjertesjokolader:) jeg ELSKET denne filmen og jeg som ikke er så glad i romantiske filmer.... 

nå skal jeg kose litt med mine villkattbebiser før jeg tusler i seng. de gjør virkelig fremgang! jeg er en så stolt kattemamma! 

god natt fra leiligheten min på majorstua, oslo. 


pictures by a norwegian housecat

Kate: I wish there was a cookbook for life, you know? Recipes telling us exactly what to do. I know, I know, you're gonna say "How else will you learn, Kate." Therapist: mm. No, actually I wasn't going to say that. You want to guess again? Kate: No, no, go ahead. Therapist: Well what I was going to say was, you know better than anyone, it's the recipes that you create yourself that are the best. 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...