søndag 3. oktober 2010

mormors gamle kokebok & hello kitty muffins!


Denne høsten skal jeg bli mye flinkere til å lage mat. Min elskede mormor var fantastisk flink til å kokkelere på kjøkkenet og disket alltid opp med de lekreste retter og kaker i overflod. Jeg har funnet frem kokeboken hennes og i høst skal jeg lære meg å lage samtlige retter. Boken skal også scannes og printes ut i et lekkert eksemplar så jeg har oppskriftene for alltid:) Så kan orginalen få et sted å stå til pynt. Denne boken oser jo kjærlighet og gode minner:)

 Jeg har også kjøpt inn Hello Kitty Muffins. Disse skal serveres en dag venninnen min kommer over for litt champagne og fjaseprat!:) Jeg tror mormor hadde syntes hello kitty muffins var veldig morsomme, men kjenner jeg hun rett hadde hun laget sin egen variant fra bunnen av og de ville smakt fantastisk. Jeg må virkelig begynne å lage kaker og mat i fra bunnen av jeg også;) 
Å mormor, kjenner jeg savner henne så mye, stikker i hjertet..

 mormors gamle kokebok &; et gammelt speil jeg fant på låven! skal skrive mer om speilet senere;)  

hello kitty muffins
picture by a norwegian housecat

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...