torsdag 16. desember 2010

driving home for christmas III

Jeg har lenge hatt lyst til å investere i et 'bilsete' for en liten hund til min bilvante katt Simba! Det eneste jeg er litt usikker på er om dette er like trygt som å ha dyret i et bur?

bilsete/ bilde fra petshopgirls
tekst fra petshopgirls: Kollisjonstestet bilsete for hunder opp til ca. 7 kilo sikrer hunden under bilreisen. Med DeLuxe-modellen kommer den også ca. 25 cm høyere opp (det betyr vindushøyde, - jippi!) Avtagbare hjul som forvandler bilsetet til et bur på hjul er en annen praktisk detalj. Godt mykt fleecefôr i sete og rygg (avtagbart og vaskbart). Bilsetet kommer som en koffert.

bilsete/ bilde fra mypetshop
tekst fra mypetshop: Bilsete i nylon med lammeskinn imitasjon på innsiden. Høy bunn som gir hunden mulighet til å se ut av bilvinduet. Åpning for feste av sikkerhetsselen. Kan også brukes som reiseseng. Passer til små hunder. Farge: sort og creme

Mannen i mitt liv & Simba på biltur hjem i fjor 23. des 2009

Å få lov til å komme ut av reiseburet i pausene er veldig populært.

I år hadde vi flott sol og ikke en bil å se foran oss på veien.
 I fjor hadde vi kø, kaos & galskap vinterføre.




men selv om det gikk smått i fjor tok vi tid til mange små pauser der simba fikk masse kos og oppmerksomhet:)

Jeg lurer virkelig på å investere i et bilsete til lille Simb. Da kan han få sitte i det når han går litt lei av reiseburet/hulen sin på vei hjem. Nå er jo ikke Simba som en "vanlig" katt;)

all pictures by a norwegian housecat

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...