søndag 12. desember 2010

driving home for christmas I

Etter pakking i siste liten.. (ved midnatt  i går drakk jeg rykende varm kaffe og var på min 2. koffert, hjelpes, lett å pakke for mye når man skal reise med bil) kom jeg meg endelig avgårde til Stavanger for julen. Klokken 05.00 var jeg oppe. Og klokken halv 9 var vi på vei. 8 timer i bil og 4 søte kattepuser i baksetet. De sa ikke et pip på veien. Lå bare og koset og sov. Simba lå i sitt vante reisebur og de 3 små fikk være sammen i hundeburet jeg hadde kjøpt inn. Det er kos med biltur til Stavanger! :) 

2 kommentarer:

Lottemora sa...

Den sangen er en av mine favoritter

Kjempesøt katt forresten

Ønsker deg en fin uke

Lotte

a norwegian housecat sa...

hei lottemora! ja den sangen er koos! :) ønsker deg også en fin uke og takk for koselig kommentar og et lite spor tilbake til bloggen din:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...