mandag 17. oktober 2011

Just Do It

Til tross for helt forferdelig form i går så løp jeg 10 km! Etter noen få km på mølla ( det ble ikke løping ute) så kjente jeg at jeg hadde jo masse energi på lager. Jeg løp (uten stans) i 1t og 5 min. Og jeg var ikke engang sliten. Herlig følelse:) Enda deiligere er det å kjenne at løpeturene gir energi i stedet for å stjele energi! Jeg har satt meg ett mål nå, om å løpe 10 km på 60 min:) Jeg har egentlig ikke satt meg noe mål før, annet enn at; løp når du har lyst og gled deg over løpeturene du får til (jeg elsker jo å løpe men sykdom har gjort at jeg måtte gi det opp en stund) men nå kan jeg i tillegg til å løpe når jeg har lyst, (jeg kommer aldri til å tvangstrene;)) sikte meg inn på tidsmål! Gøy! :) 

picture by a norwegian housecat

Ellers er jeg så heldig og ha EvoFitness senter i samme bygg der jeg bor:)





pictures evofitness

Etter å ha sett disse bildene, er det vel ikke så rart jeg droppet å løpe ute i høstkulden i går? og heller lurte meg inn døren til denne luksusen:) ? 

Eneste minus ved Evofitness på Majorstua, er at de har byttet ut de lekre Matrix møllene med noen smale saker fra Precor. Men men.. til en  medlemspris på bare 295kr pr mnd får jeg vel tilgi de Precor møllene;)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...