søndag 16. oktober 2011

Somlekopp!


Noen dager er vanskeligere å kickstarte enn andre, spesielt når man sliter med sykdom. Men selv om kroppen ikke fungerer helt som den skal etter X antall timer og kaffekopper og klokken viser; snart kveld burde ikke du begynne på alt du skulle ha gjort? så får man bare endre timeplanen litt og heller glede seg over det man får til:)


 Simba ville ikke være så lenge ute i dag, han hutret nærmest før han løp inn og la seg inntil ovnen:) 

 Lille Minisnuta stakk så vidt hodet ut :) Så kaldt er det vel ikke for disse små:)

Apropos ovn! Jeg har funnet og lagret bilder av et hav med drømmeovner... 
Men ovner skal jeg skrive mer om senere:) Nå skal jeg ut å løpe meg en tur før jeg gir den tanken opp i dag. Så venter en deilig kosekveld med kjæresten:) 

pictures by a norwegian housecat



Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...