mandag 14. november 2011

feber-rose

Oslo er inntullet i tåke i dag. Iskaldt er det også. Og jeg har klart å pådra meg årets første (?) superforkjølelse.... Feberroser i kinnene og null energi! Jeg har allikevel styret rundt med støvsugeren i dag og i stad begynte jeg på tidenes prosjekt med å reparere oppvaskmaskinen som ikke ville starte (jeg orker virkelig ikke å vaske opp for hånd nå!!! KRISE!) Det hele endte i en desperat jakt etter problemet nede i sluket på maskinen. Jeg fant en gummidel jeg ikke aner hvor hører til og fikk skrubbet og renset filteret rent (kanskje jeg burde gjøre det litt oftere:)). Men når jeg skulle sette alt på plass igjen så ville det selvfølgelig ikke på plass.. Jeg skylder på at det er feberen som sløver meg ned og venter nå på at mannen skal komme hjem fra jobb og hjelpe til:)

Nå er det sofa for min del, bringebærgele med krem, rykende varm te (note to self: må be mannen kjøpe med honning og sitron) og bare gjøre minst mulig. Sukk! 

 picture by a norwegian housecat

2 kommentarer:

Caroline. sa...

God bedring til deg :)
Gleder meg til flere flotte innlegg.

a norwegian housecat sa...

Tusen takk for god bedring og kjempe hyggelig kommentar=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...