onsdag 2. november 2011

kosemorgen!

Her i huset spiser man aldri frokost alene;)

 Isop Hunter Minisnuta sjekker ut været;



 Simba synes det er aaalt for kaldt til å være ute i dag;) Han sitter heller i dørkanten å snuser inn kald høstlukt. Men lille Minisnuta har allerede vært ute og lekt litt på morningen:) 


Jeg har allerede vært oppe i flere timer og sitter nå og lurer på om jeg skal løpe meg en tur ute, eller om det blir innetrening på EVO:) Må bare drikke opp kaffen så er jeg straks ut døra:) 

Ha en fin dag alle som titter innom a norwegian housecat :)

2 kommentarer:

Caroline. sa...

Haha, kjenner til den følelsen av og aldri spise frokost alene.
Har to matvrak som følger enhver bit.

a norwegian housecat sa...

Hei Caroline! :) Tittet inne på siden din. Var veldig SØTE matvrak du har da:) Her må jeg passe på den minste hvis ikke blir han trill rund snart, hehe:) :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...