mandag 30. april 2012

KATT SAVNET (Stavanger)


Jeg har ikke fått blogget på en stund. Vår kjære Dotti Hunter (2 år) har forsvunnet fra familien min. Jeg er jo helt knust:(


Jeg jobbet jo livet av meg for at den lille villkatt familien 'Hunters' :) skulle få det trygt og godt. Til tross for en vond start på livet for denne lille kattefamilien så har de 4 små fått leve som lykkelige små snuter etter at jeg fikk de trygt i hus. Men nå har lille Dotti Hunter forsvunnet. Og han har vært borte siden lørdag 7 april. Vi aner ikke hva som har skjedd. Og det er jo dette som er så utrolig vondt; det å ikke vite! Vi mistenker noe kan ha skremt han av gårde etter en litt vag forklaring vi har fått av noen som så han sist...

Enn så lenge er det fortsatt ingen Dotti som har dukket opp, men vi leter alle sammen. Jeg og søsteren min pendler Oslo - Stavanger på skift (!). Moren min og mannen hennes leter. Lapper er hengt opp og delt ut i postkasser. Annonse står i avisen... OG vi har fått inn tips; noen bomturer med katter som ligner, men også noen tips vi enda ikke vet om faktisk kan være ett virkelig spor etter Dotti vår. Det som rører meg er hvordan folk faktisk bryr seg, og tydeligvis holder utkikk etter Dotti og ringer oss. Det er mange gode mennesker der ute :-)

Lille Beauty Hunter, broren til Dotti, sitter ute dag og natt og venter på at broren sin skal dukke opp. Jeg ser tydelig at han er lei seg og vi merker det på de andre pusene våres også...Vi savner alle Dotti og vi håper at lille finner veien hjem til oss igjen. Jeg har ikke gitt opp enda i hvert fall...  

Les mer om Dotti Hunter og den lille villkattfamilien (1 kattemor med 3 små unger (dengang, nå er ungene store:)) under etiketter villkatter... 

2 kommentarer:

Caroline. sa...

Neei :( Det var fryktelig å lese om! Sender all min kjærlighet til dere, håper dere finner han!

a norwegian housecat sa...

Tusen takk Caroline♡ Lille pusen vår har enda ikke dukket opp;( Men jeg har enda ikke gitt opp håpet om at vi får han tilbake. Klem til deg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...