fredag 5. oktober 2012

***Ett lite bildedryss sommerminner (del III) *

I sommer måtte jeg dessverre avlyse all utenlandsferie (2 London turer m.m) Sommeren tok jo en helt annen vending enn jeg hadde sett for meg. MEN ett helgebesøk på hytta vår på Sørlandet fikk jeg til. Jeg måtte jo hilse på verdens godeste lillebror 
Her står jeg med morgenkaffen. Fotograf; lillebror:) 

Samboeren til pappa og lillebror prøver fiskelykken fra brygga.

Jeg prøver meg på årets første bad, og det var.... ISKALDT! :)Det ser kanskje varmt ut, men jeg lover.. Jeg trodde at jeg skulle besvime når jeg stakk en fot uti. 


Lillebror blir med i gummibåten:)



 Igjen; det var sikkert ikke mer enn 16 grader. K-A-L-D-T!


Løpeturer


Gode pappan min

Vi var ikke så heldig med været, men vannkrig med lillebror må til på hytta, uansett vær:)



 Ut på tur , i bratt oppoverbakke til ei turist hytte...

 Noen sprekere enn andre;)



Når jeg skulle ta toget hjemover tegnet Lillebror like gjerne seg selv i sanden , sånn at jeg slapp å vente på toget alene. Er ikke han verdens beste, vet ikke jeg 

             
                                                                            photos by a norwegian housecat
/trykk gjerne på bildene for å se de bedre/


Mer sommerfotos kommer til å dukke opp her igjennom høstmånedene:) Jeg kjenner at jeg lengter ekstra tilbake til sommeren i år...

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...