fredag 18. januar 2013

Julen 2012♥

Her sorteres bilder fra julen.  Et av nyttårsforsettene mine er å bli flinkere til å lage fine album med printede bilder:) Jeg hadde ikke kamera denne julen, men fikk knipset noen fine minner inn på mobilen :)  

Etter en kjempe fin førjulstur til London, ble julen 2012 først feiret i Stavanger, og så hjemme i Oslo sammen med lillesøster og pusene. Jeg ble syk i Stavanger så det var så vidt jeg klarte å komme meg hjem til jul... Men hjem kom jeg. Og det ble en veldig koselig jul tross formen var litt pjusk:) 

Home Sweet Home



En som ble kjempe glad for at mamma nådde hjem til jul *blunke blunke* :-)

Katsin, vakre pusejenta:)







Minisnuta (haha, lykke at lille endelig har blitt så tam at jeg kan lure på han små hatter etc )


Presang Katsin:) 




Juletreet tok vi inn en iskald dag (15 minus grader) i midten av Desember. Her var treet grønt og flott og pusene var flinke pyntehjelpere:)

Finn en stk søt julepakke:) 

Med 3 stk tunge katter som løp og herjet i treet dag og natt, sto treet på halv 12 på julaften, med mesteparten av julepynten på gulvet.  Men det fikk bare være i år:) Det var mitt aller første ekte juletre. Så sjarm hadde det:) Og pusene elsket det:) 

Beauty (BeautScut) 


 Og her ligger lille Minisnuta ... haha... han goddtok å ha på nissehatt i kanskje 5 sekunder:-)

Kjøkkenkroken min:) 




♥ 





Mitt aller første juletre endte sine dager på hode ut av verandaen tidlig i januar. Det var stas med ekte tre så lenge det varte:) 


Julen er over for lengst...
 og nå ser jeg frem mot deilige vårdager.. Håper ikke vinteren blir så alt for lang :)

pictures by a norwegian housecat

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...