tirsdag 2. februar 2010

keys, o where art thou?


photo by a norwegian housecat

(Den store rustne hengelåsen er fra gården der jeg vokste opp, bak skimter dere det brune 'i love mallorca' nøkkelknippet til morfar:) Alle raritetene som henger på mitt nøkkelknippe får meg til å smile:) Personlig liker jeg et litt stort nøkkelknippe som er lett å finne i en stor rotete veske eller i hjemmets mange skjulesteder. Etter jeg hang opp nøkkelknaggen i gangen leter jeg aldri mer etter forsvunnene nøkler! :) 

3 kommentarer:

M sa...

Det var jo litt lurere enn et nøkkelskap som ikke kan lukkes for alle nøkkelringene ..
Klem,M

Din beste venninde:) sa...

hihi å hva er den brune nøtten med øyne for noe?

a norwegian housecat sa...

hei M! hehe jeg har sluppet mange paniske "hvor er nøklene" øyeblikk etter de fikk en fast plass;)

ble kjempe inspirert av soverominnlegget ditt! :)

- bestevenninnen min; haha, vårt beste kjøp fra roadtripen vår? :) ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...