torsdag 24. juni 2010

på tur med katten!

Endelig er fliseleggingen på balkongen i gang! Pus er dratt til landstedet vårt for litt sommerferie sammen med mamma og morfar. Pus elsker å tilbringe sommeren ute på landet! På mobilen min tikker det stadig inn 'ferie updates' med bilder av pus som ligger ute i gresset og nyter sol uten bånd;) På gården kan han tusle (løpe i bånn gass) rundt som han vil. Min lille luksuskatt har et godt liv:)

Under ser dere noen bilder fra i våres. Man går ikke bare tur med hunder i vårt nabolag. Pus elsker sine lufteturer. Haha, lurer på hva naboene tenker når de ser oss;) 

picture by a norwegian housecat


picture by a norwegian housecat

picture by a norwegian housecat

I leiligheten min er det fullt kaos om dagen. Verandamøbler står stablet inne og gulvet er nedstøvet. 1 veranda og 1 liten balkong skal fliselegges og da blir det litt (mye) støv og rot! Pus er heldig som nyter late dager på landet nå. Men så fort flisene er ferdig skal jeg pakke bagen og besøke pus noen dager:) Savner jo lille tassen! 


PS. Nå har jeg registrert meg på 




Bloggurat

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...