lørdag 10. juli 2010

country chic

Jeg elsker livet på landet! Internett forbindelsen vi har her ute er ikke den beste, dessverre, men tenkte allikevel å skrive en liten bloggupdate:)
 Lyset har gått i stuen nede og jeg har kun en lampe som virker. Stearinlys er tent. Pus ligger snorkende vedsiden av meg. The Jane Austen Book Club er akkurat ferdig på tv. For en herlig film å se i dag. Pils, rødvin og prat sammen med lillesøster som tasset i seng for få sekunder siden.   Jeg sitter nå og ser ut av vinduene som strekker seg fra gulv til tak. Det er bekmørkt ute. Jeg skimter skogen som  ruver sort i bakgrunn av de grønne åkerene. .For meg er dette stedet absolutt lykke på jord.
Nå skal jeg snart krype i seng. Pus har allerede tatt kvelden. Lille godgutten. Han er helt utslitt etter en lang dag med masse lek ute på plenen. Kjenner jeg er trøtt selv. Gjesper og lengter etter  å gjemme meg godt under dynen.

God natt til dere der ute, som titter innom bloggen min. 
Håper dere nyter sommerdagene! 



pictures by a norwegian housecat

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...