onsdag 20. januar 2010

vårplaner

Jeg begynner så smått å lengte etter våren og lysere dager.
 Jeg har to balkonger og til våren er det deres tur for litt styling. 

VÅREN/ BALKONG TO DO LIST:
* Nye fliser for balkong 1 & 2 
* Nye møbler balkong 1 & 2 ( noe er allerede bestilt) 

Den ene balkongen (eller veranda er det vel), er innglassert og på grunn av innsyn lurer jeg litt på å kjøpe vindusfolie til de nedre vinduene. Jeg har ikke bestemt meg enda, og leter etter litt forskjellige løsninger. 

Her er noen vindusfolier jeg har funnet




Jeg elsker den første typen i bronse med løv og en liten fugl (kilde)  Det ser ut som butikken der den var til salgs ikke eksisterer mer? Jeg skulle så gjerne funnet ut hvor jeg kunne fått kjøpt den! Faller du innom bloggen min og vet dette, ikke nøl med å rop ut! 


Folien på bilde nr. 2. er kjempe lekker. Kilde


Det hadde også vært pent med en enklere type vindusfilm og på vindusfolie.no har de mange forskjellige.  Det siste bildet er fra dette nettstedet. (Notat til meg selv; Skal ha badekar når jeg kjøper hus;) )

Våren er "rett" rundt hjørnet, jeg gleder meg til å komme i gang med balkong planene mine. 

1 kommentar:

Din beste venninde:) sa...

så lurt med sånn folie kunne trengt d selv her for å slippe innsyn fra glasset der men da kan jeg ikke se så godt ned til deg mere..eneste minus:)hehe

du får komme hit å låne mitt badekar så lenge ..kan servere deg litt champis og så har jeg jo bok holder så d er bare å kose seg..

skal si til minst også at tante må få kose seg i fred hvis ikke blir d en våt voffse oppi badekarret og:)hehe

håper min balkong også kan bli ferdig snart:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...