fredag 3. desember 2010

It's beautiful here!

Jeg er fortiden på jakt etter et lignende skilt til å henge på veggen som dere ser under; 

Jeg mener å huske at Milla Boutique hadde slike skilt inne for lenge siden? Jeg har sendt de en e-post, så nå venter jeg i spenning på svar:) Jeg har lyst til å henge skiltet på veggen til venstre for mitt nye 2 meter høye katte (klore/seng) møbel som er kjempe populært for både min 14 år gamle Simba og de 3 små villkattene jeg har tatt til meg. 




dyremøbelet er laget av bananløv og matcher så klart kattesengen som står i andre enden av stuen;)


Beklager dårlig bildekvalitet. Bildene er knipset med iphonen. 
Pictures by a norwegian housecat
bildet av skiltet har jeg hatt lenge på macen og husker dessverre ikke kilden. hvis noen vet hvor jeg kan få tak i dette skiltet. legg gjerne igjen en kommentar eller send meg en e-post!:)

2 kommentarer:

GundaM sa...

Heia der og tusen takk for triveli kommentar inne hos meg, artig at jeg får folk til å smile ;)))
Dagens lille innlegg er litt trist , da jeg skriver om den gamle katten vi måtte få avlivet igår...vondt i magan, men savnet går vel over ;)

Så fin kattepus du har med herlige bilder her inne , takk takk for titten ;)

a norwegian housecat sa...

Hei kjære gunda! jeg leste innlegget ditt og uff gråt litt jeg nå på dine vegne. Det er jo helt forferdelig å oppleve og miste en god liten pus som har vært en stor del av livet til en. man blir jo så glad i de. sender deg varme tanker. kjempe flott dere har gitt pusen et godt liv! og heldigvis har vi varme minner fra dyrene våre også etter de blir borte:)

tusen takk for at du tittet innom meg også! gleder meg til å følge bloggen din videre.
gode klemmer fra. J. a norwegian housecat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...