torsdag 22. september 2011

Nytt skrivebord!

Jeg har lenge lett etter det perfekte skrivebordet og jeg tror jeg endelig har funnet det:) Lykke! 
Jeg var opprinnelig på jakt etter ett skrivebord i glass med en lys/ gjennomsiktig glassplate. Men når jeg fant dette under i sort på Skeidar, så var det forelskelse ved første blikk!

Explorer skrivebord hos Skeidar
(kan bestilles med glassplaten i fargene sort eller lilla)

Explorer skrivebord finnes også med hvit glassplate ( utrolig lekkert!) 
Og kan bestilles fra http://www.erling-christensen-moebler.dk De sender til Norge:)


Simba sjekker ut skrivebordet; 
picture by a norwegian housecat 

... og jeg nyter litt cupcake,champis og den deilige deilige følelsen av å eie et nytt lekkert skrivebord! :)


picture by a norwegian housecat

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...