søndag 18. september 2011

♥HØST!



Kornet har jeg hentet ute på min kjære bondegård. Jeg må jo høstpynte litt i stua her inne i Oslo:) 

Jeg har ikke blogget på en stund. Det er ingen hemmelighet at jeg sliter med sykdom, og i sommer har jeg hatt endel dates med sykehuset. Til tross for en litt vanskelig sommer så har jeg også vært heldig og fått nyte deilige dager ute på gården min:) Å reise ut dit er jo absolutt lykke for meg! Jeg har også vært på en weekend i London og på SAFARI i Tanzania!  Jeg var litt usikker på om jeg skulle klare sistnevnte ( med elendig helse og det hele) men det gjorde jeg! Og turen var helt fantastisk! 

Bloggelysten er i hvert fall tilbake.. så fremover vil det igjen dukke opp litt blogginnlegg fra meg :)

Ønsker alle som titter innom a norwegian housecat en fantastisk høst! 

pictures by a norwegian housecat.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...