mandag 9. januar 2012

Home Sweet Home her og der:)

Jeg synes alltid det er trist å reise fra snutene mine, uansett hvor kort tid det måtte være for. Derfor så pakket jeg likegodt Simba ned i kofferten;)

Hehe neida:) Lille Simba og Minisnuta får være hjemme med lillesøster når jeg drar hjem til Stavanger. Det begynner å bli mange "hjem" for meg. Hjemme i Stavanger der jeg bodde i 10 år. Hjemme på familiegården på Østlandet der jeg bodde i 9 år. Hjemme i Oslo hvor jeg har bodd i 7 år:)   Jeg er like glad i alle disse hjemmene mine:)

God pakkehjelp; 


Og her i Stavanger nyter jeg late dager med familietid, litt trening og løpeturer, og annet kos:)


også er det jo ekstra stas å hilse på pusene som bor hos moren min. Varmer hjertet mitt å se at disse stakkarene med hver sin tragiske historie har det godt nå:) 

Nå sitter jeg i glassdelen av stua. Jeg koser meg med en kaffe og lytter på regnet som øser ned ute á la typisk Stavanger vær. Tror jeg dropper løpeturen ute i dag;) og heller tar en innetrening litt senere. Men først har jeg litt små ærender:) 
Ønsker alle en fin dag:)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...