søndag 25. mars 2012

Dubai next!

Dette innlegget ble skrevet i går kveld ombord på flyet. Vi mistet nett akkurat  i det jeg prøvde å trykke publiser, da entret vi Iran luftrom... Jeg ELSKER i hvert fall at Norwegian har fått internett ombord. Håper SAS og andre flyselskap følger etter:)  

DUBAI NEXT! :-)


...
Søn.25 mars. kl 1700, lokal tid; 
Nå ligger jeg i sengen og hviler litt her på hotellrommet vårt i Dubai. Kjæresten er allerede ute og utforsker alle Dubais kriker og kroker …  Jeg ville ha litt tid på rommet før vi skal ut å spise på ett Dhow Cruise DInner som vil ta oss ut på en 2 timers seiltur i Dubai Creek:) I morgen går vi ombord på flotte Brilliance Of The Seas som skal ta oss rundt India… og etter Cruiset vil vi ha noen dager til her i Dubai..  Her jeg ligger ser jeg Dubai Skyline fra vinduet , det ligger inntullet i tåke og ser magisk ut!  For noen bygninger! Jeg kjenner det er super deilig med ferie. Det er bare god  tid, kos og masse nytt å se:) Jeg reiser med moren min, mannen hennes og kjæresten- Fineste reisefølget:o)  Også været da! SOL SOL SOL!  




Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...