søndag 13. januar 2013

2013 ★★★


Jeg kan nesten ikke tro at vi er i 2013 allerede... Tiden løper fra meg! Nyttårsaften feiret vi hjemme hos meg i Oslo. Jeg hadde en kjempe fin feiring og jeg kjenner at jeg er veldig spent på hva 2013 vil bringe!

 Det var litt ekstra sårt å feire uten gode Simba min som jeg mistet i fjor sommer. For at ikke lille Minisnuta skulle føle seg ensom uten Simba, valgte jeg i fjor høst å samle den lille villkattfamilien jeg reddet i 2010 (les mer om de her og under etiketten villkatter) :) Jeg vet at lille Minisnuta ble veldig glad for å få tilbake familien sin:) Og på nyttårsaften hadde de 3 litt ekstra trygghet i hverandre:) Det varmer i hvert fall kattepusmammahjertet mitt å se de 3 små gå inn i nytt år lykkelige;)







 ★★★

2 Nyttårsdag våknet jeg opp med influensa.... haha, er det mulig! Jeg var jo syk i julen også! Men det var kanskje like så greit å bli ferdig med alt det der med engang? :)  


***ØNSKER ALLE ET GODY NYTT ÅR / HAPPY NEW YEAR :)




pictures by a norwegian housecat 



Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...