søndag 18. oktober 2009

new apartment, new blog!

Jeg har alltid samlet inspirasjon rundt alt interiør i en mappe. Nå tenkte jeg i tilegg til dette,  og "flytte" ut på nettet. Bloggen blir vel mest for meg selv, men det vil samtidig være morsomt å kunne dele innredingstips og ideer med andre.

I dag er det søndag og nyvasket i leiligheten min. Stearinlys er tent og jeg har laget meg en kopp grønn te. Pusen min (en stor og flott perser jeg adopterte for 3 år siden) ligger og snorksover ved siden av meg. I dag skal vi bare slappe av! Etter å ha flyttet utallige ganger, samt bodd i tvilsomme kollektiv med enda mer tvilsomme mennesker, er det deilig og endelig eie noe eget!

 Jeg velger heller å leve en stund uten noe i stedet for å kjøpe noe jeg er usikker på. Jeg er ikke en 'kjøpe for å så bytte' person (selv om til og med jeg kan kjøpe noe jeg angrer på). Ting har tatt litt tid, men leiligheten begynner endelig og ta form! Leiligheten ble kjøpt for 4 år siden men jeg fikk først flyttet inn i fjor. Det var virkelig lykke og endelig kunne flytte inn.

Jeg gleder meg til å skrive små blogginnlegg om interiør.





source: google/unknown. jeg husker desverre ikke linken til disse herlige dørmattene
selv elsker jeg å bytte dørmatter fra tid til annen. jeg skulle gjerne hatt disse to i samlingen min.


Vil ha. Nå!

4 kommentarer:

Anonym sa...

elsker deg min kjære lille søte rare elskede kvinnen i mitt liv, det blir ikke lenge du får skrevet på denne bloggen om din egen leilighet for snart har vi vårt eget hus :)
kjæresten din... <3

a norwegian housecat sa...

kjære mannen min! jeg elsker deg også!! tenk at du er min!! Gleder meg også til vi skal finne hus etterhvert! Da kan jeg blogge videre om hvordan vi skaper drømmehjemmet vårt!!! tusen kyss!!!

Din beste venninde:) sa...

he he søte dere er.....weee nå skal jeg følge med på bloggen din også..hihi..fast leser:)

a norwegian housecat sa...

bestevenninnen:)) på tide jeg begynte å samle alle ideer/ inspirasjon online:)) er så glad i deg!:))stoor klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...