tirsdag 27. april 2010

Å NEI!

Kjærlighetssorg!!
I august i fjor fant jeg drømme hagesettet på landstil sine nettsider. Dessverre var de utsolgt. Landstil sa at det ikke var noe problem å bestille inn dette lekre kafesettet for meg. JIPPI, tenkte jeg og førte over depositum. Ventetiden begynte. 

I slutten av oktober hadde jeg fortsatt ikke hørt noe og kontaktet landstil igjen. Da fikk jeg beskjed om at de dessverre ikke fikk tak i dette  kafesettet denne gang, men at de kunne bestille det inn til neste vår (når hadde de egentelig tenkt til å gi beskjed til meg? *snufs*) Jeg fikk en bekreftelse på at jeg ville få kafesettet til neste vår.

Ventetiden fortsatte. 

Det ble vår 2010. Jeg gledet meg til nytt kafesett og kontaktet landstil. Ingen svar. Jeg sendte e-post på e-post for å så få til svar at de dessverre ikke fikk tak i kafesettet allikevel. Leverandøren gikk konkurs i oktober 2009. Hvorfor ikke gi beskjed til meg før? 

Da ble det ikke drømmekafesettet denne gang, men det finnes masse annet lekkert  å velge der ute! 

Kafesettet jeg ikke fikk
Flora Patricia 

Kafesettet under er å få tak i hos landstil nå hvis du er rask ( i farge grått) ! Dessverre er det ikke plass til dette hos meg. *elefanttårer*
Flora Patricia 

Et annet lekkert kafesett fra Flora Patricia; 


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...