onsdag 28. desember 2011

Juletreet 2011

Selv om ett ekte juletre klart er penest, ble det fake-tre i år. Det var en gave og derfor synes jeg treet oser litt ekstra kjærlighet:) Foten var kanskje ikke den peneste, så planen var å kjøpe en kurv å sette treet i. Men den fikk jeg aldri somlet meg til å kjøpe. Løsningen ble heller og pakke inn foten i en strisekk jeg har fra gården vår. 


Fine pusesnuter som hjelper til:) 




På toppen av juletreet mitt troner denne stolte karen; 


 Han tar jobben sin kjempe seriøst;) Jeg kjøpte en julestjerne i siste liten men jeg hadde rett og slett ikke hjerte til å ta han ned:) Var han ikke fin da? :) 

pictures by a norwegian housecat
(bilder er knipset med mobilen, derfor elendig bildekvalitet)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...