torsdag 7. februar 2013

Le bedroom Cafè

Jeg har funnet ut at jeg må lage meg en liten kaffestasjon på soverommet. Jeg er kanskje verdens trøtteste person på morningene, og hver eneste dag tenker jeg tanken 'ååhh , hvorfor kan jeg ikke bare strekke ut hånden , skru på en kaffetrakter og våkne til surklende kaffelyder og deilig kaffelukt? Å drikke kaffe i sengen er jo noe av det beste jeg vet på morningene:) 

brocadehome US


Denne var perfekt til soverommet:)
Perkolator OBH Nordica fra ELLOS

 Coffeestation tables;  
Urban Outfitters

frenchboutique.com.au



 Society Social


West Elm

Pssst.. @KK_LIVING er nå på Instagram. Nå har de en konkurranse der du kan VINNE en super fin kaffetrakter:)  

Ha en fin dag:)


Follow my blog with Bloglovin

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...