lørdag 16. februar 2013

Newborn Skiglede!


2013 ble året da jeg skulle stå på ski igjen, for første gang siden jeg var rundt 15, 16 år! 

 Ullundertøy på! 


Og siden det var 15 blå ute den dagen så pakket jeg inn føttene i de håndstrikkede ullsokkene fra Murmansk. 


På lånte langrennski og med altfor korte staver! Haha. 
Men herregud så gøy det var! Helt til at jeg ikke husket hverken hvordan man ploger i nedoverbakker eller svinger (!) Haha, er det mulig.  Første nedoverbakke ble på 1 ski med en fot i været  (desperat forsøk på å beholde balanse. Og med stavene svingene til alle kanter! Note to self; Her må det øves! 


Koser oss med varm te etterpå i bilen:)

Og hjemme ventet dette lille kosetrollet;


Og nå har jeg fått handlet inn flunkt nytt skigear også! Oh happiness!



pictures by a norwegian housecat

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...