fredag 15. mars 2013

Deilige hyttedager ved Lemonsjøen del III

Når jeg legger ut på skitur alene (!) har jeg blitt veldig glad i å gå på ski! :-) 
Rundt Lemonsjøen er det vel 15 km. Jeg ble raskt glad i denne løypa, men etter 2,5 km møtte jeg på tidenes bakke, så der snudde jeg hver eneste dag med skrekk i øynene. 5 km var en fin nybegynner tur lengde for meg:-) Kanskje jeg drister meg opp bakken til neste år? Skrekken er vel at jeg ikke klarer Lemonsjøen rundt, og må snu og sette nedover killer bakken på hjemturen..! Det ble en del hysterisk komiske fall i de litt mindre bakkene også:-)



 En ensom ski gåer trosser storm og gråvær tidlig på morningen...  

Og jeg venter tolmodig på sol:-) Med kaffe, INNE, i gode og varme hytta vår. Kos! :) 

Og sol ble det! :-) 

Ut på ski alltid blid! :-) 





Hyttefeltet


Planen er å bygge en veranda rundt hytta, enn så lenge gravde jeg frem min egen lille snø balkong! :-)


 :-) 








God natt vakre Lemonsjøen, Jeg gleder meg allerede til neste besøk!

♥ 


Mer under etiketten LEMONSJØEN
pictures by a norwegian housecat 



Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...