lørdag 16. mars 2013

Spring is Coming...

... i en stor pose på døren fra Mester Grønn :-) Snille mamma dukket opp på besøk med blomster og påskegodt:) Ute snør det, men inne i leiligheten min titter nå våren frem:-) Hele 7 blomstervaser er fylt med gule lekre påskeliljer og tulipaner i alle farger. 




Uken min startet litt på tverke, men en giga stor pose med blomster hjelper veldig på:-) 
Jeg har også vært så heldig og vunnet en fin premie inne hos Franciskas Vakre Verden :-) 

Nå venter en rolig lørdagskveld hjemme for min del, med masse te og filmer. I dag, når været ute er mørkegrått (!), så blir sofakos inne helt perfekt:-) 

pictures by a norwegian housecat 



2 kommentarer:

Katrine sa...

For en fin blogg :-) Hvor har du kjøpt den kattesengen? Den var veldig stilig! Er den populær hos katten(e)? God påske!

a norwegian housecat sa...

Hei Katrine:) Så hyggelig og høre at du liker bloggen:-) Kattesengen kjøpte jeg for noen år siden på Majorstuen Zoo i Oslo. Jeg vet at den butikken flyttet, og Buster Zoo tok over lokalet. Men jeg tror Majorstuen Zoo fortsatt holder til på Majorstua et sted?

Sengen (av bananløv) var en del av en serie, jeg endte opp med og kjøpe klorestativet også:-)

God Påske til deg:)
Klem fra J.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...